Inmatriculari BULGARIA

Tractari Auto Constanta-BULROM


ATENTIE!!!!!!Cresteri de taxe foarte mari(si de 1000%) in BULGARIA 2019

Scadere a numarului de masini inmatriculate in Bulgaria.Cauzele se pot gasi aici.

Costuri inmatriculare  550-750 euro in functie de cilindree si orasul in care se inmatriculeaza.

Durata estimata 1-2 zile maxim.Difera in functie de aglomeratia din ziua respectiva.De cele mai multe ori dureaza 1 zi.

Daca au fost scoase numere rosii si sunt trecute in document atunci se va merge la inmatriculare la Varna .

Daca se merge la Dobrich intra 100% la comisie si masina va fi blocata o perioada de timp.

La Dobrich merg doar masini aduse din extern cu acte pe nume de cetatean strain(fara nume RO).

ITP in Bulgaria doar cu prezenta masinii -cost 150-250 euro(cu plata partiala a impozitului in Bulgaria)

90% din cazuri se merge la Varna(cele cu umere de TX).

  Transport platforma din Constanta 80-100euro.

Asigurarile in mod frecvent costa intre 350 euro-500 euro pe un an de zile la masinile care au propietarii pe lista neagra a asiguratorilor.

Daca aveti lipsa acte nu mai incercati sa rezolvati nimic pentru ca NU se poate.


Lucram cu parteneri seriosi in DOBRICH , VARNA ,SHUMEN,SILISTRA,STARA ZAGORA si BURGAS care ne asigura sprijinul si la eventualitatea revinzarii autoturismului.
Ca si feed-back privind calitatea serviciilor apasati AICI o sa gasiti si multe raspunsuri la intrebarile dvs.
Gasiti si o parte din intrebarile si nedumeririle normale inaintea unei inmatriculari in BG.Cititi cu rabdare toate paginile si apoi va rugam sa ne contactati.
Link site verificare online asigurari Bulgaria
Link site verificare online ITP Bulgaria
Link model ITP legal Bulgaria
Foto din BG de la statiile ITP. Link 1 Link 2

Pret vigneta Bulgaria



Tarifele de inmatriculare variaza in functie de masina.

 

ATENTIE!

AUTOVEHICULUL ESTE OBLIGATORIU SA FIE PREZENT LA INMATRICULARE SI LA ITP IN BULGARIA.

LA INMATRICULARE VI SE OPRESC DE CATRE POLITIE ACTELE ORIGINALE SI VI SE DAU ACTE NOI DE BULGARIA.

CINE SPUNE CA POATE PROCEDA ASTFEL VA DA ACTE FALSE!

In PRETUL INMATRICULARII sunt incluse:

- Inmatricularea masinii - ECO taxa

- Asigurarea pentru 12 Luni

- Cartea Verde pentru 12 Luni

- ITP-ul pentru 12 Luni

- PROCURA NOTARIALA tradusa si legalizata si/sau factura


Astfel pentru masini sub 120 kw tariful de inmatriculare este intre 400euro-550euro la care se poate adauga tariful de tractare pe ruta NEGRU-VODA (RO)-Dobrich(BG) in valoare de 50 euro.
Tariful pentru masini peste 120 kw este de appx 600-700 euro urcind direct proportional cu puterea masinii.Pentru aceste masini este necesara o calculatie de pret inainte.La fel si in cazul masinilor cu probleme.Tarifele includ toate taxele inclusiv asigurare si carte verde,procura si contract ,legalizate si traduse si in romaneste,cartea masinii,talonul masinii,cardul de asigurare,cardul de itp(kat),si stikerele aferente asigurarii si itp-ului.Tarife tractare pentru Bulgaria cu plecare din Constanta ,incepand de la 50 euro.

Pentru cilindree mai mare pretul creste deoarece creste si ecotaxa si asigurarea!


Cei care vor inmatriculare pe numele lor trebuie sa aiba CETATENIE sau REZIDENTA in BULGARIA sau contacteaza firmele de leasing de la RUSE.Noi nu oferim acest serviciu.



Atentie la acte FALSE! ITP in Bulgaria fara masina =100% FALS,Au aparut "intreprinzatori" care vin si va fac foto ei la masina si spun ca le trimit in BULGARIA,sunt impostori care va vor da acte false si dvs. o sa aveti dosar penal.Atentie si la asigurari,o asigurare mai ieftina inseamna ca este falsa.Verificati-va actele pe linkurile rosii de mai sus.

Alt itp fals!
Atentie la ITP-ul facut in ROMANIA!Recunoscut NUMAI in Romania!

Efectuam revizii tehnice ITP in Bulgaria NUMAI cu masina si actele originale si cu plata impozitului cel putin in anul curent,cost estimativ+/-   100euro depinde de propietar si de datoriile de la fiscul BG.
Cei care au ITP-ul facut in ROMANIA in cazul in care sunt vinovati de un accident nu vor fi despagubiti de asigurarile bulgare ,chiar daca asigurarea este valabila,deoarece nu este recunoscut ITP-ul de Romania si astfel vor plati integral reparatiile pentru daunele produse.

Atentie la acte FALSE-ITPfara masina=100% acte false!

Lucruri importante privind inmatricularea in BG:

Incerc sa sintetizez cele mai importante aspecte ,pe care multi le scapa din vedere chiar la achizitia masinilor,ce pot face diferenta intre a reusi sau nu inmatricularea in BG.br> 1.Esential este ca SERIA DE SASIU sa fie vizibila(in totalitate-fiecare cifra si fiecare litera).Aceasta serie de sasiu sa nu prezinte urme de interventie autorizata si sa fie identica cu cea din acte.In proportie de peste 70% din clienti nu verifica seria de sasiu la achizitia masinii(diverse motive).
2.A devenit din ce in ce mai importanta SERIA MOTORULUI.Inainte nu conta daca este si parca auzeam refrenul:"-Nema seria"....dar lucrurile s-au schimbat.Este bine sa verificati sa existe si sa fie vizibile.Si daca sunt si cele din acte este OK.
3.Fara folii pe geamuri.De nici un fel.
4.Fara inscriptionari pe masina.
5.Nu se trece cu parbriz crapat.
6.Se subintelege ca toate actele masinii trebuie sa fie OK.(specifice fiecarei tari de achizitie).Atentie ca in ITALIA este o moda se se vinda masini care sunt puse gaj la diverse banci.Pe actul de propietate este pusa o stampila care atesta acest lucru.

Ar mai fi de adaugat ca este rocomandat sa aveti copii xerox dupa actul de identitate(cartea de identitate) si dupa actele celor pe care vreti sa ii trece-ti pe procura.Este recomandabil sa pai aveti pe procura pe inca cineva apropiat...in caz de doamne fereste.

Mare atentie la cei care vor sa inmatriculeze masini pentru transport persoane.Bulgarii nu mai accepta masinile transformate de marfa in cele de persoane(chiar cu scaune originale si centuri).Azi un SPRINTER modificat cu 10+1 parca nu a primit decit ce avea in acte...2+1 cu toate ca avea geamuri,scaune ,centuri ,usa si bare de fixare....Si un Vito mixt de 5+1 a primit tot 2+1...
ACTE NECESARE
Cartea de Identitate autovehicolului
Talonul autovehiculului
Contractul de vanzare -- cumparare
Placutele cu numerele de inmatriculare
Procuri sau alte documente specifice anterioare
Imagini de la o statie ITP din BG.
Imagini de la o statie ITP 2 din BG.
Inmatriculari Bulgaria "pe numele meu".
De la inceput trebuie precizat ca pentru a putea inmatricula o masina in Bulgaria "pe numele meu" trebuie ca persoana respectiva sa posede BULETIN DE BULGARIA.
Ca sa posede buletin de Bulgaria acestra trebuie ca intii sa aiba REZIDENTA.

Pentru a se obtine REZIDENTA ar fi 2 variante:
A.Cumpara un imobil in Bulgaria si apoi plateste asigurari medicale in jur de 250 euro pe an.
B.Inchiriaza un imobil,are un contract de munca de la o firma BG si plateste asigurari medicale in BG.

Asa arata un BULETIN DE BULGARIA PENTRU REZIDENTI.
Toti cei care nu parcurg acesti pasi dar li se spune ca inmatriculeaza pe"numele lor" sunt mintiti si pacaliti.
De fapt inmatricularea se face pe o firma bulgareasca de tip leasing iar cetateanul roman este trecut in acte ca si UTILIZATOR.
Firmele care sunt de buna credinta fac un contract de vinzare-cumparare apoi ,tradus si legalizat prin care orice ar fi masina ramane propietatea cetateanului roman.
Firmele mai putin bine intentionate dau doar un contract de leasing ,netradus dar spun ca este contract de vinzare-cumparare si astfel dupa 1 an romanul nostru se trezeste ca are de platit rate sau i se ridica masina(caz intimplat cu 5 masini in acelasi timp in Mangalia).
Aceste inmatriculari "pe numele meu" se pot face numai si numai la RUSE.In nici un alt oras din Bulgaria nu este posibil. Asa ca ATENTIE la NEATENTIE!

Acte pierdute sau talon suspendat

Daca talonul masinii este suspendat in Romania nu puteti decat sa asteptati ca sa se urmeze toata procedura si durata de asteptare legala.Pentru ridicarea talonului din Bulgaria va trebuie adeverinta de la impozit pentru firma sau persoana fizica pe numele caruia s-a inmatriculat masina si titularul sau un imputernicit legal al acestuia.

Cum romanii au fost "smecheri" si au declarat pierdut un talon suspendat nici un bulgar nu mai da declaratie pe proprie raspundere ca el a pierdut talonul pentru a se elibera un duplicat.

Astfel NU VA PUTEM AJUTA  in privinta recuperarii taloanelor suspendate sau pierdute si nu putem decat sa va atentionam sa fiti atenti sa nu ajungeti in aceste situatii.

Schimbare de propietar in BULGARIA

Pentru cei care au asigurari mari si ar vrea sa schimbe propietarul ,teoretic ar fi posibil dar practic este imposibil datorita costurilor.Astfel este necesar dovada platii la financiar pentru propietarul bulgar pentru TOATE masinile detinute in propietate si astfel sumele pot ajunge de la 1000euro pana la 10.000euro poate si mai mult in cazul bulgarilor harnici care au multe masini pe numele lor .

Asigurari ieftine Bulgaria.

Nu exista asigurari ieftine.Calculatia o face un broker care are acces la lista neagra de propietari ce au pe numele lor masini care au facut accidente cu daune mari.BONUS MALUS.Astfel o masina de 1,9 cilindree poate avea asigurare de 150 euro /an sau 500euro/an.Depinde de istoricul propietarului.ATENTIE!Exista societati de asigurare cum este DALLBOG care face asigurari in franciza cu plata pagubei doar 50% restul de 50%platind-o propietarul.

        Programari si info numai dupa ce ati citit toate informatiile de mai sus si numai prin formularul de comtact in care va rugam lasati un numar de telefon de contact.Pentru urgente exceptionale folositi doar in programul 10.00-17.00:0764.955.712

                                                                                                   Principiul de calcul al impozitelor în momentul de față

Cadrul legal pentru impozitarea autoturismelor este prevăzut în secțiunea IV a Legii locale privind impozitele și taxele (LTCT). Conform prevederilor art. 55, par. 1 din LTRO, valoarea taxei este determinată de următoarele componente:
  1. o rată stabilită de consiliile municipale în funcție de puterea motorului;
  2. coeficientului, în funcție de anul de fabricație a vehiculului.
Este important de menționat că taxa pe autovehicule face parte din impozitele locale și ca atare depinde într-o mare măsură de municipalitățile individuale . Legea prevede doar cadrul în care se poate determina rata autoturismelor de putere specificată, în timp ce consiliile municipale determină cu o ordonanță exact ce este rata specifică în limitele stabilite de lege. De exemplu, pentru vehiculele cu o putere mai mare de 37 kW până la 55 kW inclusiv, limitele în care municipalitățile pot stabili rata de impozitare pentru autovehicule sunt de la 0,40 la 1,20 BGN pe kW.
Conform metodologiei adoptate în LMTD, cu cât este mai mare o mașină, cu atât este mai mare rata pe care se calculează impozitul. Pe de altă parte, cu cât este mai veche mașina, cu atât este mai mică rata la care se multiplică rata. Principiul de bază care întruchipează această metodă de calculare a impozitului este cel social - pentru persoanele cu venituri mai mici și a căror autovehicule sunt mai vechi, respectiv o taxă ar trebui să fie la un nivel inferior.
Conform versiunii curente a LTCT, formula de calcul a impozitului este următoarea:
(rata x numărul kW ) x coeficientul = valoarea impozitului
Într-un exemplu, calculul impozitului arată astfel:
Pentru un automobil cu 15 ani în urmă , cu o putere a motorului de 75 kW ,   fără un catalizator activ   și înregistrată în Burgas, valoarea impozitului se calculează după cum urmează:
(1,65 x 75) x 1 = 123,75 lv.
Deoarece LLMD definește doar cadrul și consiliile municipale - rata specifică în acest cadru, pentru aceeași mașină a exemplului precedent, dar înregistrată în Sofia , se datorează unui alt impozit:
(1,38 x 75) x 1 = 103,50 BGN
Un impact considerabil asupra valorii impozitului este și prezența unui dispozitiv catalizator activ în vehicul. Pentru vehiculele cu o putere de până la 74 kW inclusiv și cu un convertor catalitic de lucru , impozitul pe vehicul poate fi redus cu până la 60%   în funcție de conformitatea vehiculului cu categoriile de mediu Euro 3, Euro 4, Euro 5 și Euro 6. Chiar și pentru autovehiculele care nu îndeplinesc aceste categorii de mediu, numai prezența unui catalizator înseamnă o reducere de impozit de cel puțin 20% .

                                                                                                              Cum se schimbă taxa pe mașină în 2019

La baza schimbărilor în calculul impozitelor se află adoptarea unui nou principiu al legislației, și anume cel ecologic . Esența principiului este că cel care poluează mai mult mediul ar trebui să plătească un impozit mai mare. Deoarece mașinile vechi nu satisfac categoriile de mediu menționate mai sus și dăunează mediului, proprietarii lor vor trebui să plătească un impozit mai mare anul viitor.
În 2019, o componentă de mediu va fi adăugată la formula de mai sus pentru calculul impozitului pe vehicule. Această componentă este legată de standardele europene privind emisiile de gaze de eșapament care definesc valorile emisiilor de gaze de eșapament ale autovehiculelor pe piața europeană. Standardele care vor fi relevante pentru calcularea impozitului pe vehicule sunt: Euro 1, Euro 2, Euro 3, Euro 4, Euro 5 și Euro 6 și EEV . Cu cât este mai mare cifra după standardul relevant, cu cât este introdusă mai târziu și cu cerințele mai stricte pe care aceasta le plasează pentru ecologia vehiculului în cauză. Fiecare autovehicul de pe piața europeană ar trebui să dețină un certificat de la producător pentru a depune mărturie la care din categoriile de mediu face parte.

Din anul viitor, în absența unui certificat pentru categoria de mediu a unei mașini și dacă nu poate fi certificat în alt mod, se va presupune că vehiculul în cauză nu are o categorie de mediu și că va fi supus unei taxe mai mari.
Prin adoptarea acestui nou principiu pentru legislația noastră, începând din 2019, formula de calcul a impozitului pe autoturisme va arăta astfel:
Componenta de imunitate x Componenta de mediu = Valoarea impozitului
Componenta de proprietate este calculată conform formulei descrise la începutul articolului
(rata x numărul kW ) x coeficientul = componenta de proprietate
Componenta de mediu este exprimată printr-un factor nou, care este determinat de conformitatea vehiculului cu un standard specific de evacuare. La rândul său, acest factor de mediu va fi mai mare pentru autovehiculele care aparțin categoriilor de mediu mai vechi și, prin urmare, mai scăzute pentru cele care aparțin noilor . În acest fel, proprietarii de autovehicule mai noi și mai ecologice vor datora o taxă mai mică , în timp ce proprietarii de autoturisme mai vechi și care dăunează mediului vor datora mai mult .
Din nou, dat fiind că taxa pe autovehicule face parte din impozitele locale, doar cadrul pentru stabilirea unui factor de mediu în funcție de categoria de mediu relevantă este prevăzut în LTRO. Consiliilor municipale îi revine sarcina de a stabili care va fi raportul în cadrul legal. Din acest motiv, nu există nicio modalitate de a da un exemplu concret, însă o medie de aproximativ 30% va majora impozitul pe autovehiculele care aparțin celor mai scăzute categorii de mediu, iar pentru cele care îndeplinesc cele mai înalte standarde ("Euro 6" și " EEV "), taxa va scădea cu până la 20%.

copyright 2017@Tractari-Auto-Constanta.ro