Despre inmatriculari in Bulgaria

despre inmatriculari bulgaria constanta

Despre inmatriculari in Bulgaria vorbeste foarte multa lume dar putin spun lucrurilor pe nume cu subiect si predicat.

Sfaturi despre INMATRICULARI
BULGARIA,preturi,recomandari,capcane.

Garantam seriozitatea si siguranta
tranzactiei.

Lucram cu parteneri seriosi in DOBRICH , VARNA
,SHUMEN care ne asigura sprijinul si la eventualitatea revinzarii
autoturismului.

Gasiti si o parte din intrebarile si
nedumeririle normale inaintea unei inmatriculari in BG.Cititi cu rabdare toate
paginile si apoi va rugam sa ne contactati.

Link site verificare online asigurari Bulgaria

Link site verificare online ITP Bulgaria

Link model ITP legal Bulgaria

Foto din BG de la statiile ITP. Link 1 Link 2

Tarifele de inmatriculare variaza in functie de masina.Transportulse poate face cu ajutorul firmei de Tractari Auto Constanta.

ATENTIE!Foarte multe anunturi cu inmatriculare
la 350 euro si ASIGURARE PE 1 AN cand de fapt dupa inmatriculare se declara
masina vanduta si se recupereaza banii pe asigurare pentru celelalte 9 luni
masina ramanand asigurata DOAR pe 3 luni in pofida faptului ca la inceput a
fost emisa pe 1 an si este tiparita pe 1 an.

In PRETUL INMATRICULARII sunt incluse:

– Inmatricularea masinii – ECO taxa

– Asigurarea pentru 12 Luni

– Cartea Verde pentru 12 Luni

– ITP-ul pentru 12 Luni

– PROCURA NOTARIALA tradusa si legalizata

Tarife

Astfel pentru masini sub 120 kw tariful de
inmatriculare este intre 350euro-480euro la care se poate adauga tariful de
tractare pe ruta NEGRU-VODA (RO)-Dobrich(BG) in valoare de 50 euro.

Tariful pentru masini peste 120 kw este de
appx 600-700 euro urcind direct proportional cu puterea masinii.Pentru aceste
masini este necesara o calculatie de pret inainte.La fel si in cazul masinilor
cu probleme.

Tarifele includ toate taxele inclusiv asigurare si carte
verde,procura si contract ,legalizate si traduse si in romaneste,cartea
masinii,talonul masinii,cardul de asigurare,cardul de itp(kat),si stikerele
aferente asigurarii si itp-ului.Preturi de la 350 euro.

Tarife tractare pentru
Bulgaria cu plecare din Constanta ,incepand de la 50 euro.

1.Pachetul A -350 EURO-inmatriculare pe
PERSOANA FIZICA bulgara si ASIGURARE 3 LUNI

2.Pachetul B-430 EURO-Inmatriculare pe FIRMA
bulgara si ASIGURARE 1 AN

3.Pachetul C-480 EURO-Inmatriculare pe
PERSOANA FIZICA bulgara si ASIGURARE 1 AN.

Cei care vor inmatriculare pe numele lor
trebuie sa aiba CETATENIE sau REZIDENTA in BULGARIA sau contacteaza firmele de
leasing de la RUSE.Noi nu oferim acest serviciu.

Atentie la acte FALSE!

ITP in Bulgaria fara
masina =100% FALS,Au aparut “intreprinzatori” care vin si va fac foto
ei la masina si spun ca le trimit in BULGARIA.

Sunt impostori care va vor da
acte false si dvs. o sa aveti dosar penal.

Atentie si la asigurari,o asigurare
mai ieftina inseamna ca este falsa.Verificati-va actele pe linkurile rosii de mai
sus.

Atentie la ITP-ul facut in ROMANIA!Recunoscut
NUMAI in Romania!

Cei care au ITP-ul facut in ROMANIA in cazul
in care sunt vinovati de un accident nu vor fi despagubiti de asigurarile
bulgare ,chiar daca asigurarea este valabila.

Acest lucru este posibil deoarece nu este recunoscut ITP-ul
de Romania si astfel vor plati integral reparatiile pentru daunele produse.

Atentie la acte FALSE-ITPfara masina=100% acte
false!

Lucruri importante privind inmatricularea in
BG:

Incerc sa sintetizez cele mai importante
aspecte ,pe care multi le scapa din vedere chiar la achizitia masinilor,ce pot
face diferenta intre a reusi sau nu inmatricularea in Bulgaria.

1.Esential este
ca SERIA DE SASIU sa fie vizibila(in totalitate-fiecare cifra si fiecare
litera).

Aceasta serie de sasiu sa nu prezinte urme de interventie autorizata si
sa fie identica cu cea din acte.

In proportie de peste 70% din clienti nu
verifica seria de sasiu la achizitia masinii(diverse motive).

2.A devenit din ce in ce mai importanta SERIA
MOTORULUI.Inainte nu conta daca este si parca auzeam refrenul:”-Nema
seria”….dar lucrurile s-au schimbat.

Este bine sa verificati sa existe si
sa fie vizibile.Si daca sunt si cele din acte este OK.

3.Fara folii pe geamuri.De nici un fel.

4.Fara inscriptionari pe masina.

5.Nu se trece cu parbriz crapat.

6.Se subintelege ca toate actele masinii
trebuie sa fie OK.(specifice fiecarei tari de achizitie).

Atentie ca in ITALIA
este o moda se se vinda masini care sunt puse gaj la diverse banci.

Pe actul de
propietate este pusa o stampila care atesta acest lucru.

Ar mai fi de adaugat ca este rocomandat sa
aveti copii xerox dupa actul de identitate(cartea de identitate) si dupa actele
celor pe care vreti sa ii trece-ti pe procura.

Este recomandabil sa pai aveti pe
procura pe inca cineva apropiat…in caz de doamne fereste.

Mare atentie la cei care vor sa inmatriculeze
masini pentru transport persoane.

Bulgarii nu mai accepta masinile transformate
de marfa in cele de persoane(chiar cu scaune originale si centuri).Azi un
SPRINTER modificat cu 10+1 parca nu a primit decit ce avea in acte…2+1 cu
toate ca avea geamuri,scaune ,centuri ,usa si bare de fixare….Si un Vito mixt
de 5+1 a primit tot 2+1…

ACTE NECESARE

Cartea de Identitate autovehicolului

Talonul autovehiculului

Contractul de vanzare — cumparare

Placutele cu numerele de inmatriculare

Procuri sau alte documente specifice anterioare

Imagini de la o statie ITP din BG.

Imagini de la o statie ITP 2 din BG.

Inmatriculari Bulgaria “pe numele
meu”.

De la inceput trebuie precizat ca pentru a
putea inmatricula o masina in Bulgaria “pe numele meu” trebuie ca
persoana respectiva sa posede BULETIN DE BULGARIA.

Ca sa posede buletin de Bulgaria acestra
trebuie ca intii sa aiba REZIDENTA.

Pentru a se obtine REZIDENTA ar fi 2 variante:

A.Cumpara un imobil in Bulgaria si apoi
plateste asigurari medicale in jur de 250 euro pe an.

B.Inchiriaza un imobil,are un contract de
munca de la o firma BG si plateste asigurari medicale in BG.

Asa arata un BULETIN DE BULGARIA PENTRU
REZIDENTI.

Toti cei care nu parcurg acesti pasi dar li se
spune ca inmatriculeaza pe”numele lor” sunt mintiti si pacaliti.

De fapt inmatricularea se face pe o firma
bulgareasca de tip leasing iar cetateanul roman este trecut in acte ca si
UTILIZATOR.

Firmele care sunt de buna credinta fac un
contract de vinzare-cumparare apoi ,tradus si legalizat prin care orice ar fi
masina ramane propietatea cetateanului roman.

Firmele mai putin bine intentionate dau doar
un contract de leasing ,netradus dar spun ca este contract de vinzare-cumparare
si astfel dupa 1 an romanul nostru se trezeste ca are de platit rate sau i se
ridica masina(caz intimplat cu 5 masini odata in Mangalia).

Aceste inmatriculari “pe numele meu”
se pot face numai si numai la RUSE.In nici un alt oras din Bulgaria nu este
posibil. 

Asa ca ATENTIE la NEATENTIE!