Transport marfa Constanta

Transport marfa Constanta Renault Master

Transport Marfa Constanta

Transport marfa in Constanta cu utilitare de 3,5 tone.

Se poate transporta marfa paletizata dar si vrac in functie de tipul marfii.

Transport marfa in regim express.Nu lucram in mod cuplaj sau cu case de expeditii.

Putem adauga o platforma de tractari auto si pentru suplimentarea spatiului dar si pentru transportul unui autoturism.

Se poate face ansamblu mixt de microbus 8+1 si remorca de transport autoturisme pentru activitati diverse de transport persoane si marfa.

minibus 8+1 si platforma
minibus 8+1 si platforma

Preturile pentru serviciile de transport sunt calculate individual si variaza in functie de distanta,durata,greutate perioada programarii si conditiile de drum.

Chingile de ancorare

Standardul EN 12195-2 descrie chingile de ancorare din fibre sintetice.

Acestea pot fi construite
dintr-una sau din două bucăți.

De cele mai multe ori, acestea au un sistem cu clichet pentru a tensiona sistemul de ancorare, fie prin tragerea, fie prin apăsarea mânerului clichetului.

Clichetul

Clichetul trebuie să rămână întotdeauna blocat pe durata transportului.

Capetele sistemului de ancorare pot avea diferite tipuri
de cârlige sau inele pentru a fixa sistemul de ancorare în
mod corespunzător în sau pe punctele de ancorare de
pe vehicul sau de pe încărcătură. 

Acestea trebuie folosite conform specificațiilor producătorului. În cazul majorității încărcăturilor, materialul
chingilor propriu-zise nu este important.

Materialul

Materialul din care este realizată chinga de ancorare
este menționat în tabel.

Un alt marcaj important este
valoarea STF, forța de tensionare standardizată.

Aceasta
este forța de tensionare din sistemul de ancorare după
tensionarea clichetului cu forța manuală SHF 50 daN în
cazul în care sistemul de ancorare este tensionat linear
între două puncte.

Forța de tensionare

Forța de tensionare reală poate fi
diferită de cea STF, putând fi mai mare sau mai mică.
În figura 21 sunt prezentate mai multe informații care ar trebui menționate pe etichetă.
Mulți producători menționează două valori ale capacității LC. În standard este definită numai valoarea cea mai mică și ar trebui folosită în
formula de calcul menționată în capitolul 6. Este aproape imposibil să
se estimeze vizual valorile STF și LC ale unei chingi de ancorare.

Prin
urmare, este necesară etichetarea.