Consum Volkswagen Touareg

consum volkswagen touareg

Consum Volkswagen Touareg

Despre consum volkswagen touareg s-a vorbit mult si se va mai vorbi.

Datorita greutatii si a faptului ca este 4×4 ,unele fiind si cu cutii automate putem spune ca are un consum mare.

Date tehnice motoare Touareg prezentate de fabricant.

Modelele de motoare de Touareg prezentate sunt :

Cele pe benzina V6 FSI si V8 FSI.

Motoarele pe motorina sunt R5 TDI alaturi de V6 TDI si celebrul V10 TDI.

Prezentare gen film o gasiti pe YouTube.

Ca si planse foto pe care le puteti gasi pe Blogspot.

Iar articolul despre manualul de utilizare si cum se poate repara contactul de Touareg le gasiti pe Blog.

Consum VolkSwagen Touareg 2,5 R5-BAC

Test on  stock Touareg 2.5TDI with 6 speed manual gearbox on highway in Germany.

80 km/h=6.3 l/100km 

100 km/h= 7.3 l/100km 

120 km/h=8.8l/100km 

140 km/h=11,0 l/100km 

160 km/h= 14.1 l/100km 

180 km/h= 18.9 l/100km 

Consum Volkswagen Touareg 3.0 BKS

Testari facute full/full

Consum facut pe diferite trasee si diferite distante astfel.

Traseu soft off-road Strategica appx 30 km si mers viteza 2-3 consum de 11,76%

Traseu asfalt combinat cu soft-off-road Dobrogea-15,7%

Traseu Constanta-Brasov+remorca auto+Subaru Forester-pilot autostrada la 110km/h-consum de 14,76%

Touareg autostrada 120km/h pilot-12,2%_13,5%

La un traseu de aproximativ 1000km combinat consum de 14,4%

Istorie Touareg

Dezvoltare Volkswagen Touareg (desemnat intern Tip 7L) a fost dezvoltat ca un proiect de joint-venture. 

 Porsche și grupul Volkswagen si implicând mărcile Audi și Volkswagen.

 Piața mașinilor sport fluctuează și CEO-ul Porsche Wendelin Wiedeking a căutat să se extindă în noi segmente.

 Aceasta a inclus comercializarea primului său vehicul cu patru uși.

O echipă din Weissach, Germania, de peste 300 de persoane, a fost condusă de Klaus-Gerhard Wolpert.

Au dezvoltat platforma Volkswagen Group PL71.

Este împărtășit de VW Touareg, Audi Q7 și Porsche Cayenne.

Există diferențe de stil, echipament, performanță și tehnice între ele.

 Touareg și Porsche au cinci locuri, în timp ce ampatamentul întins al Q7 găzduiește un al treilea rând pentru șapte pasageri.

Volkswagen Touareg este construit la uzina Volkswagen Bratislava din Bratislava, Slovacia, alături de Audi Q7.

Cayenne este asamblat de Porsche la Leipzig, Germania, la o instalație construită pentru producția Cayenne.

La momentul dezvoltării tipului 7L și în primii câțiva ani de producție, Porsche era deținut în mod independent.

 Si încă nu făcea parte din grupul Volkswagen.

 Porsche a avut succes cu Cayenne și modelul a generat cel mai mare raport pe profit pe vehicul din industria automobilelor.

Piata americana.

 Datorită cererii și a ratelor de schimb ale euro față de dolarul SUA, precum și a diferitelor politici de prețuri și de mediu din SUA. 

Variantele de motoare V6 și V8 reprezintă cea mai mare parte a ofertei americane Volkswagen Touareg.

 În comparație cu alte vehicule marca Volkswagen vândute în SUA, care sunt destinate pieței de masă, Touaregs a venit în versiunile mai luxoase. 

Si a fost plasat în competiție cu alte SUV-uri crossover de lux.

 Motoarele diesel cu injecție directă turbo (TDI) V10 TDI au fost disponibile în anul modelului 2004. 

Aceste motoare au făcut parte din scandalul emisiilor Volkswagen.

 Motoarele au fost aduse înapoi în Statele Unite pentru anul model 2006 ca „concept de emisii de nivel I (43 de emisii de stat)”.

 Prima generație (7L; 2002) .

Prima generație (7L) .

Prezentare generală Producție 2002–2010 Caroserie și șasiu .

Platformă Platforma Volkswagen Group PL71 Legate de Porsche Cayenne Audi Q7 Powertrain .

Transmisie Manual cu 6 trepte Automat cu 6 trepte .

Dimensiuni 

Ampatament 2.855 mm (112,4 in). Lungime 4.754 mm (187,2 in). Lăţime 1.928 mm (75,9 in). Înălţime 1.726 mm (68,0 in).

Touareg este livrat standard cu un sistem de tracțiune integrală.

Are un diferențial central cu blocare progresivă automată (cu suprascriere manuală). 

Si o setare de „gamă mică” care poate fi activată cu comenzile din cabină.

Opțiunile pentru a face vehiculele mai capabile off-road includ o suspensie pneumatică adaptivă cu 4 roți.

 Plus controlul continuu de amortizare care poate ridica înălțimea mașinii la comandă .

Si un comutator interior care permite blocarea manuală a diferențialului spate.

 O opțiune rară era un diferențial de blocare frontală. 

Gradul său de încărcare la sol este de 160 mm, Nivelul de șosea este de 244 mm.

Exit mobile version