Cum speli motorul masinii

cum spalam motorul

Cum speli motorul masinii.

Cum speli motorul masinii tale fara probleme?Poti gasi citeva sfaturi si recomadari utile privind aceasta operatie.

In primul rind daca nu esti destul de priceput iti recomand sa nu faci aceasta operatie.

Iti recomand sa apelezi la specialisti cu cunostinte de mecanica si electrica.

In caz contrar poti avea probleme si va fi nevoie de serviciu de tractare auto.

Sau dupa caz de diagnoza auto.

si spun asta pentru ca nenumarate persoane care au spalat motorul la spalatorii auto au avut probleme.

De ce?Pentru ca persoanele de acolo nu au cunostintele si rabdarea necesara pentru o astfel de operatie.

Nu izoleaza impotriva apei elementele sensibile si folosesc echipamente cu presiune.

Motorul se poate spala si in interior cu solventi dar acest lucru este periculos daca nu este efectuat de specialisti.

Nu recomand absolut deloc acest tip de spalare care poate afecta grav motorul.

La fel ca si la decarbonizare pot pleca pe traseul de ungere elemente care pot duce la blocarea fluxului de ulei.

Lucru ce va duce la avarii.

Nu recomand spalarea nici extrerior si nici nu ar fi nevoie daca este facuta o intretinere periodica.

Intretinerea periodica ar insemna suflarea cu aer a prafului si depunerilor.

La care se adauga stergerea acestuia acolo unde este necesar.Astfel se face automat si o verificare vizuala a elementelor.

Se poate vedea astfel un potential surub slabit,o crapatura la un furtun sau o potentiala pierdere de fluide.

Ca si in medicina si aici preventia este foarte utila si poate scuti cheltuieli foarte mari.

Intretinerea periodica este solutia.

Deci,cum speli totusi motorul masinii?

Dar daca totusi esti hotarit sa speli motorul masinii iata citeva reguli obligatorii:

Nu speli cu presiune.Maxim presiunea de la robinet care este de 0,6-1,5 bari.

Sau poti folosi o pompa manuala cu rezervor ce se gaseste in raionul de gradina la magazinele de bricolaj.

Izolezi impotriva patrunderii apei sau a altor substante toate echipamentele electronice sau electrice.

Chiar si mufele de cablaje trebuie izolate.Ele au din fabrica o garnitura izolatoare care rezista la o stropire usoara .

Dar nu rezista la aparate profi care au 50-150bari.

Foloseste o pensula cu coada lunga pentru a ajunge in locuri dificile.

Astfel nu va fi nevoie de presiune.

Foloseste produse care nu sunt puternic corodante sau acide.

Un bun solvent este motorina.Aceasta greseaza si locurile in care poate a inceput rugina.

In concluzie nu recomand spalarea motorului nici in interior si nici exterior.

Recomand doar o intretinere atenta si periodica asemenea motoarelor mai vechi.